dimecres, 15 de juny del 2011

La meva inseminació (36): Agulles... no, gràcies! Però jo sóc molt forta!!!

I ens trobem, dies més tard, altre cop a la consulta del metge, perquè avaluï com han anat les tres proves. Dues les portes tu i saps que han anat la mar de bé. L’altra, l’analítica, la té el metge, però tens la intuïció que tot ha sortit bé. I sí, no t’equivoques, tot correcte. I veus el metge que es va mirant tots els resultats i diu:
- Això està molt bé.
I ja saps que la inseminació és imminent.
T’explica com funcionarà tot. Et dóna una carpeta amb tota mena d’explicacions i detalls, i t’explica com anirà tot. De fet, tu ja t’has mirat i remirat mil vegades la pàgina web de la clínica i les informacions que hi ha a la sala d’espera. Saps que la tècnica per a la inseminació amb semen de donant és senzilla, indolora, sense anestèsia; el dia de la inseminació, el semen es processa i es diposita a l’úter. Tan senzill com això.
El metge mateix t’omple la fitxa del banc de semen amb tots els teus trets físics i grup sanguini. L’objectiu és que el donant s’ajusti als trets propis de la mare, perquè la criatura s’assembli el més possible a la mare. M’ha sobtat molt que hi ha gent, una mica ignorant des del meu punt de vista, que m’ha dit:
- Quina llàstima! No podies escollir tu els trets físics del donant, i així poder tenir una criatura amb trets exòtics?
Són aquell tipus de comentaris que et deixen sense paraules, com si això es tractés d’un joc o de “crear” criatures. En fi...
El metge també et detalla el tractament. Quan et ve la regla has de trucar, el primer dia, per poder donar avís al banc de semen amb temps, i et dóna unes receptes i una caixa que conté un set. Són injeccions. I tu no ets gaire amiga de les agulles. Però no passa res. El set també conté un cd explicatiu, i si la resta de dones poden punxar-se, tu també. Apart, et dóna un complex multivitamínic que has de començar a prendre quan t’acabis l’àcid fòlic (jo, previsora, vaig anar un dia al centre d’atenció primària i la meva doctora de capçalera em va receptar àcid fòlic quan li vaig explicar que volia ser mare; en la meva primera visita a la clínica, el metge em va dir que havia fet molt ben fet, ja que és molt important per evitar malformacions i avortaments espontanis). S’acomiada de tu amb una encaixada de mans. El metge està content, i tu també.
Surts de la clínica més contenta que un gínjol. Però el tema de les agulles...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada